base top
logo
banner aktuality

O nás

sgs logo

Společnost SGS podpořila nejprestižnější českou regatu a ověřila tak nové možnosti systému Carnet. Letošní léto patřilo nejen koupání, dovoleným a odpočinku, ale také pro Českou republiku netradičnímu mistrovství. V chorvatském městě Biograd na Moru se totiž konalo další Mistrovství České republiky Bavaria 42 Match, nejprestižnější české regaty, do které se zapojilo celkem patnáct plachetnic. Významným partnerem celé akce byla společnost SGS, jejíž produkt Carnet umožnil sledovat závody on-line na internetu. „Ve spolupráci s s firmou Jachtcharter jsme upravili Carnet tak, aby bylo možné sledovat závody on-line na internetu. Jednotky pak byly nainstalovány do trupu lodí a následně běžně komunikovaly přes místního mobilního operátora. Data se zaznamenávala na mapový podklad Středozemního moře, což umožnilo, že v průběhu jednotlivých rozjížděk bylo možné vidět pohyby všech lodí, jak ve třídě Bavaria, tak i v otevřené třídě,“ uvedla výkonná ředitelka společnosti SGS Veronika Vlasatíková. Carnet však sloužil nejen ke sledování lodí.

Často totiž zasahoval v případě podání protestů proti průběžným výsledkům nebo sloužil jednotlivým posádkám pro rozbor jejich jízdy a zvolené taktiky. „O samotné sledování lodí byl velký zájem. V průběhu jednotlivých rozjížděk v Čechách asi moc jachtařů nepracovalo, alespoň tomu odpovídá návštěvnost regatových stránek,“ dodává s úsměvem Vlasatíková. Účast společnosti SGS na regatě byla především otázkou prestiže. „Kromě toho jsme si však také potvrdili, že Carnet neslouží jen jako nástroj pro získání kontroly nad vozovým parkem, ale je také vnímán jako zprostředkovatel sportovního vyžití a hlídač fair play,“ je přesvědčena Veronika Vlasatíková, která v podpoře jachtingu vidí také nové prodejní příležitosti pro společnost SGS. Zájem o její „vlakovou loď“, tedy produkt Carnet, totiž projevilo již několik chorvatských jachtařských klubů.